coachlife.blogg.se

Delar med mig av mitt liv som pappa, äkta make och skridskotränare.

Dags att ta farväl

Kategori: Allmänt

Tiden är kommen & det är dags att lämna USA. Jag ser väldigt mycket fram emot att få komma hem & vara med min familj igen. Det "andra" livet väntar & det gäller att vara skärpt när steget in dit ska tas. Att gnälla över jetlag mm vet jag inte kommer att bita, så "shut up n' go" mentaliteten får det bli.
Tiden här över har varit helt fantastiskt! David gjorde sitt jobb till 100% & framtiden ser bra ut. Nu kan jag säga att hans resultat baseras på tålamod, tålamod & tålamod samt bra träning. Känns som jag sagt det för många gånger nu men som hans sista 2år har sett ut ur träningssynvinkel så är det ett lite magiskt att vi nu står med 1 bra försäsong & tider som är i klart rätt riktning. Får David fortsätta vara hel & frisk så kommer ytterligare steg tas mot kommande tävlingar & säsonger. Jag är så otroligt stolt & glad över hans prestationer. Nu ska detta njutas genom en lång flygning hemåt. 
Jag ser fram emot att komma hem, vara med barnen, Helen, släkt, vänner & övriga i träningsgruppen. Ni är saknade!
Over n' Out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: