coachlife.blogg.se

Delar med mig av mitt liv som pappa, äkta make och skridskotränare.

Seattle

Kategori: Allmänt

Har lämnat Calgary & befinner mig nu på helig mark. Seattle. Staden som är hemmet för den klassiska grungemusiken. Band som Pearl Jam, Nirvana, Soundgarden & Alice in Chains kommer här ifrån. Det tråkiga är att jag är inne på flygplatsen & kan därför inte ge mig ut på stan. Det får bli att lyssna på Pearl Jam istället. Mitt tips är bla:
- Jeremy
- Nothinghman
- Better man
- Sirens
- Alive
Finns mycket mer att lyssna på. 

Nu är det snart dax för boarding till Salt Lake City & världscup 2. Hur gick det i Calgary? Fantastiskt! Jag tror på nya framgångar i SLC.

Kör hårt!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Microsoft och Intel McAfee mm Nike, massa hippies i 60-talet med

    2015-11-21 | 23:57:57

Kommentera inlägget här: