coachlife.blogg.se

Delar med mig av mitt liv som pappa, äkta make och skridskotränare.

För länge länge sen....

Kategori: Allmänt

Jag är väl så där på att uppdatera min blogg. Men jag ger det ett försök. Det är för mycket som hänt sen sist men i stora drag var förra säsongen fantastisk på många vis. Likaså blev jag pappa för tredje gången. Tredje sonen heter Sigge & är snart 6 månader.
På söndag bär det av till Berlin för isläger. Det blir några dagar där för mig för att sedan resa hem och förbereda både mig själv, min fru & Sigge för operation. Han har något som sjukvården kallar för båtskalle. Ingreppet gör i skallbenet och man ska sätta in några fjädrar så att huvudet får en mer rund form. Det finns inga risker med ingreppet men det är rätt så läskigt med tanke på att Sigge sövs & att de ska göra ingreppet just i huvudet. Allt kommer gå bra.

Hörs mer framöver
Träning från veckan med delar av gruppen i Trollhättan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: